Semifinal två

I brist på tid har det varit dåligt med uppdatering de senaste dagarna men jag hoppas att ingen har missat att vi gjorde det vi skulle i Göranssons arena och slog SAIK i första semifinalen!
Matchen slutade 1-4 och det var efter en trevande början, ett jävlaranamma och ett riktigt bra stöd ifrån Rosabollen!

Vi har nu lämnat den matchen bakom oss och allt fokus ligger på dagens match som spelas klockan 17.00 på Skogsvallen. Det är idag vi har guldläge att säkra finalplatsen och jag vet att alla har ett enormt fokus och kommer gå in och ge allt i dagens match. Vi hoppas på mycket fart och en inte bara strålande sol utan även ett strålande spel så att ni på läktarplats får valuta för pengarna!

I skrivande stund sitter jag och resterande spelare i laget hemma och väntar ivrigt på samling vid klockan tre,
jag väljer därför att citera Leijna Wetter (som i tisdags var tjugo minuter försenad till samlingen och börjar plocka med sina saker framför ögonen på lagkamrater och ledare som sitter ner klara och strirrar på henne..)
-Vad väntar vi på...?

NU KÖR VI!

/#3

Bilder från resan till Sandviken
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0