Gameday!

Vaknade idag av ett SMS vid klockan 07.40 och en panik spred sig i kroppen -jag har försovit mig!
Men jag sansade mig snart och insåg att jag fortfarande är arbetslös och drog en lättnadssuck.
Därefter tog det bara ett par sekunder innan jag insåg att jag FORTFARANDE är arbetslös och istället bara drog täcket över huvudet och somnade om.

Vid tjugo över nio vaknade jag återigen och den här gången var det av solen som letade sig in genom springorna i persiennen och sken mig rakt i ansiktet. Jag studsade upp och sprang till fönstret. Utanför glittrade ett vinterlandskap och för första gången på ett par veckor gjorde vädret mig glad och jag kände direkt att detta skulle bli en bra dag..

..tur! För idag är det dags att spela match och då bådar det alltid gott med en bra start på morgonen.

Jag hoppas att det fina vädret står sig tills i afton så att vi får spela av sista seriematchen under perfekta förhållanden.

IFK Nässjö mönstrar följande laguppställning:

Målvakter: Pillis / Lenny
Backlinjen: Mischa, Levénskan, Heddan, Kicki, Heggan
Mittfält/Forwards: Sigge, Nisse, Sassa, Loffe, LL
Avbytare: Leijna, Jossan och P3

När matchen skulle ha spelats för två helger sedan gällde Fri entré, hur det blir med den saken inför kvällens match vill jag inte stå till svars för då jag inte har den blekaste aning!

Nu är det dags för mig att packa väskan och bege mig av mot Höglandet för att möta upp med Lina och Kicki.

Jag hoppas att ni packar bandyportföljen idag och beger er av mot Vallen för att tillsammans med Rosabollen stötta oss i kvällens match! Matchstart 19.00!

Bollen är rund!
/#3



 

Kommentarer
Postat av: Rosabollen

Blir nog dåligt stöd från får sida ikväll är jag rädd. Många som arbetar och pluggar :( Men vi ger järnet nästa vecka :)

2010-03-02 @ 12:24:28
URL: http://rosabollen.se
Postat av: Ivan

Gick förbi efter våran träning och såg att det stod 7-1 eller ngt, vad blev det sen? Grattis til segern. :)

2010-03-03 @ 13:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0